Konak Belediyesi Personel Alımında Başvurular Başladı

Konak Belediyesi Personel Alımı

Konak Belediyesi Personel Alımı

İzmir’e bağlı Konak Belediyesi personel alımını açıkladı. Resmi ilan ile duyuru yapan kurum, personelleri MER-BEL iştirakinde istihdam edecek.

Konak Belediyesi personel alımı için İŞKUR üzerinden yayınlanan ilana göre 3 farklı kadroda alım yapılacak. Mimar, şehir ve bölge plancısı, inşaat mühendisi olarak yapılacak alımlarda her kadro için aranan şartlar ayrıntılı olarak paylaşıldı.

Konak Belediyesi Mimar Alım Şartları

1 kişinin alınacağı mimar kadrosunda 7 yıllık deneyim şartı aranıyor. Bunun yanı sıra 40 yaşını aşmamak, mimarlık fakültesi mezunu olmak, askerlik ile ilişiği olmamak ve Autocad, Revit, Sketchup-Pro ve MS Office gibi programlarını iyi derece kullanmak gibi şartlar aranıyor.

Konak Belediyesi Şehir ve Bölge Plancısı Alım Şartları

2 kişinin alınacağı bu kadroda ise deneyim süresi 3 yıl olarak belirtilmiş durumda. 40 yaşını aşmamak, ilgili bölümlerden mezun olmak, askerlikle ilişiği bulunmamak, Netcad, Autocad, Adobe Photoshop, Sketch Up ve Office programlarını iyi kullanmak gibi şartlar bulunuyor

Konak Belediyesi İnşaat Mühendisi Alım Şartları

1 kişinin alınacağı inşaat mühendisi kadrosunda ise 4 yıllık deneyim aranıyor. 40 yaşından küçük olmak, askerlikle ilişiği bulunmamak ve Autocad, sap200, Foxta, All Pile, Settle 3D ve Office gibi programlarını iyi derecede kullanabilmek şartlarını sağlamak yeterli.

Konak Belediyesi personel alımlarında başvurular bugün itibariyle başlamış durumda. 24 Mayıs tarihine kadar devam edecek başvurularda adayların insankaynaklari@mer-bel.com.tr adresine CV’lerin göndermesi gerektiği belirtildi.

Exit mobile version